V spoločnosti mobilonline si plne uvedomujeme vplyv našich podnikateľských aktivít na životné prostredie, našich zamestnancov, dodávateľov aj na krajinu. Ustavične sa snažíme vykonávať konkrétne kroky na zabezpečenie toho, aby sme spoločnosti vrátili aspoň časť toho, čo nám poskytla. Našou ambíciou je inšpirovať a byť lídrom spoločensky zodpovedného prístupu pre spoločnosti na Slovensku.
Recyklácia elektroniky: Zákazníci nám môžu odovzdať staré mobilné telefóny, tablety, smart hodinky, aj počítače na recykláciu. Všetok odpad kompletne zrecyklujeme. Následne z neho tvoríme umelecké diela a zbierame historické kusy do múzea. Mobilné telefóny s poškodením ďalej predávame za nízke a výhodné ceny.
Zelené balenie: Na balenie objednávok používame opakovane použiteľné EKOboxy, krabice z recyklovateľných materiálov, aj krabice ktoré boli už minimálne raz použité. EKOboxy používame ako cirkulku na zásobovanie viac ako v 50-tich predajní aj samotného koncového zákazníka.
Podporujeme biodiverzitu: Pravidelne sadíme stromy a kríky, ktoré nám budú dlhodobo zvyšovať kvalitu života v meste. Taktiež sme osadili vtáčie búdky a hmyzie domčeky pre zvýšenie biodiverzity. Na strechu centrály mobilonline plánujeme v roku 2024 umiestniť aj včelie úle.
Energia z obnoviteľných zdrojov: 100 % elektrickej energie na našej centrále získavame vďaka fotovoltaickej elektrárni a solárnym panelom.
Predajne z recyklovaného papiera: Naše nové predajne sa budujú už len z recyklovaného papiera a ďalších recyklovaných materiálov, ktorých podiel je až 80%.
Telefón z recyklovaného plastu: Jedná sa o tlačidlový mobilný telefón, ktorý má na zadnej časti krytu logo Mobilonline. Je vyrobený zo zrecyklovaného ekoplastu, vďaka čomu šetrí životn prostredie. Ekofón je balený v už minimálne raz použitom sáčku. Balenie obsahuje aj eko kábel a dokonca je na ňom eco potlač. Tento produkt prináša naša firma ako prvá na Slovensku.
Transparentnosť cien: Ceny uvádzame jasne a transparentne, bez skrytých poplatkov.
Dôkladne chránime osobné údaje a dáta našich zákazníkov. Údaje nie sú zdieľané s tretími stranami.
Podpora zákazníkov: Rýchlo a efektívne riešime problémy a sťažnosti našich zákazníkov.
Vzdelávanie a školenia pre zákazníkov: Ponúkame program pre zákazníkov, vďaka ktorému lepšie porozumejú technologickým produktom a ich výhodám.
Podpora miestnej komunity: Podporujeme miestne podujatia, ako napríklad jarmok lokálnych produktov. Taktiež podporujeme miestnu komunitu zdieľaním Coworking priestorov.
MSvHT: Každý rok organizujeme Majstrovstvá Slovenska v Hode Telefónom, kde okrem iného, edukujeme a vzdelávame návštevníkov tohto podujatia, ako narábať s odpadom.
Podpora zamestnanosti: Ponúkame stáže a duálne vzdelávanie pre mladých ľudí z okolitých oblastí.
Etický kódex: Zamestnanci riadiacich funkcií musia prejsť našim etickým kódexom, ktorý spočíva v napísaní 21 úvah na túto tému. Len eticky správne nastavený človek môže byť dlhodobo prínosom pre seba, podriadených, nadriadených aj pre spoločnosť.
Férové obchodovanie: Dodržiavame obchodné pravidlá a pravidlá etického správania pri obchodovaní s dodávateľmi.
Otvorená komunikácia: Udržiavame otvorenú komunikáciu s verejnosťou o dôležitých témach týkajúcich sa firmy.
Práca a životná rovnováha: Poskytujeme kvalitné pracovné prostredie a podporujeme rovnováhu medzi prácou a osobným životom.
Vzdelávacie možnosti: Zamestnancom ponúkame interné aj externé vzdelávacie školenia. Máme vytvorenú akadémiu mobilonline, ktorá podporuje etické správanie, zvyšuje kvalifikáciu a zodpovednosť na pracovnej pozícii.
Bezpečné pracovné prostredie: Všetky pracovné priestory sú bezpečné a zdravotne nezávadné.
Zdravie a blaho zamestnancov: Poskytujeme program so skúseným lektorom, ktorý podporuje fyzické a psychické zdravie zamestnancov.